Az idő pénz, és a jelek szerint a szerelem is. Máshonnan megközelítve: Barbie Adler biztosan nem ért egyet a The Beatles klasszikus dalával (Can't buy me love), hiszen ügynöksége éppen azzal foglalkozik, hogy megkönnyítse a gazdagok párválasztását.
Vajon van-e ára a szerelemnek? A Selective Search nevű randiszervíz szerint igen, mégpedig évi 25 ezer dollár (5 millió 750 ezer forint) – ennyi ugyanis a regisztrációs díj, amiért aztán a jómódú egyedülálló időt és kapcsolatot is nyerhet.
A korábban fejvadászként dolgozó chicagói Barbie Adler (ő látható a képen) immár 13 éve foglalkozik azzal, hogy összehozza egymással a szingli gazdagokat, és nem is sikertelenül. Mint mondja, az üzleti életben sikeres emberek rengeteg áldozatot hoznak a gazdasági előrejutásért, „így aztán mindent kiszerveznek a személyes életükben is, legyen az bevásárlás, főzés, attól függően, mennyire megy jól az üzlet". És persze kiszervezik a párkeresést is.
Hogyan működik?
A 25 ezer dollár éves díjért az jómódú üzletember vagy –asszony 7-10 randin vehet részt, ami előtt személyes konzultációkon próbálják meg minél jobban pontosítani az ügyfél elképzeléseit, elvárásait.
„Fárasztó és magányos dolog, ha az ember egyfolytában eredménytelenül randizgat. Ráadásul ha a végén megnézi a számláját, az is kiderülhet, hogy egy csomó pénzt elköltött hiába, vagy három-négy évet szán a nem megfelelő partnerre" – fogalmazza meg sajátos hitvallását Barbie Adler (aki csak azt felejti el, hogy a randizás nem egy eredményközpontú sportág és a tévedéseiből is tanul az ember, de ez csak a mi privát véleményünk).
Sikert sugalló statisztika
A rendszer egyébként működőképes, hiszen a saját kimutatásaik szerint az ügyfelek harmada sikerrel jár (sőt, már az első választás jónak bizonyul), míg a kliensek közel fele (48 százaléka) a harmadik-negyedik randi után talál rá a neki megfelelő partnerre.
Ami pedig a hosszútávú kapcsolatokat illeti, a cég szerint Amerika-szerte immár közel 1500 házasságot hoztak össze, és a frigyekből eddig 459 gyermek született.
Utolsó kommentek