A svájci Hublot még soha nem alkalmazott nőt a cég teljes értékű nagyköveteként, ám most Bar Refaeli szupermodell kedvéért váltottak, ami akár új vásárlókat is hozhat az óragyártónak – legalábbis ebben reménykednek.
A svájci luxusóra-gyártó több mint három évtizedes történelme során a legritkább esetben alkalmazott nőt a cég arcaként, és amikor igen, akkor sem teljes értékű nagykövetként.
Az elsősorban a sport területéről válogató cég (olyanok hirdetik nagyságát, mint José Mourinho, Pelé, Usain Bolt, vagy Kobe Bryant) most tőle meglepő módon egy szupermodellt választott.
Bar Refaeli egyébként az Hublot nagy rajongója, korábban már többször is vásárolt a cég modelljeiből, ám januártól teljesen új minőségben vesz részt a vállalat életében. „Brazíliában találkoztunk vele, és sikerült megállapodnunk, így január elsejétől csatlakozik híres nagyköveteinkhez” - árulta el a tulajdonos LVMH Watches elnöke.
„Ő az első hölgy ilyen pozícióban, és egy új, az eddigit kiegészítő irányt hoz az életünkbe” - tette hozzá Jean-Claude Biver. A megállapodás pikantériája, hogy az izraeli modell-színésznő korábban a Piaget-t népszerűsítette.
A megállapodás részleteiről egyelőre semmit sem tudni, a cég a tényen kívül semmit sem hozott nyilvánosságra, de nem lennénk meglepve, ha 2015-től jó pár Hublot-reklámban feltűnne Bar Refaeli.
Bármennyire is tiszteljük Pelét vagy Kobe Bryantet, azért mi ezt a magunk részéről egyáltalán nem bánjuk.
(via)
Utolsó kommentek