A 675LT Spider a gyár szerint a legkönnyebb és legerősebb autó, amit valaha építettek. Mi több, a leggyorsabb is a kabriók között. Ami biztos: fantasztikusan jól néz ki, és megy, mint a meszes.
A McLaren 675LT Spider az 1997-es Longtail utóda, amennyiben az volt a Le Mans-győztes F1 GTR utolsó továbbfejlesztett változata. Azóta csaknem két évtized telt el, így éppen ideje volt ismét elővenni az alapváltozatot.
Ebből lett a 675 LT Spider, ami a gyár szerint egyszerre erősebb, könnyebb és pontosabban kezelhető. És rendkívül ritka is lesz, tesszük hozzá, hiszen összesen 500 darabot gyártanak majd belőle.
Az adatok kifejezetten lenyűgözőek: a 3,8 literes ikerturbó V8-as motor (meglepetés!) 675 lóerővel repíti a kasztnit, és a repítés nem túlzás, hiszen álló helyzetből 2,9 másodperc alatt éri el a 100 km / órás sebsséget, a végsebessége pedig 326 km / óra. A tetőt menet közben 30 km / órás sebességig lehet lenyitni.
A 372 ezer dollárért árult McLaren karosszériájának rendkívüli könnyűségét a szénszálas MonoCellnek köszönheti, de ez nem minden, mert a tervezés közben ahol lehetett, spóroltak a kilókkal, például a szintén szénszálas sportülésekkel és a vékonyabb szélvédővel.(Fotók: cars.mclaren.com)
Utolsó kommentek