Gyorsan szögezzük le, csak első pillantásra hozott meglepő döntést a Burberry, amikor a 16 éves Brooklyn Beckhamet bízta meg legutóbbi kollekciója fotózásával. Ha kicsit jobban belegondolunk, a luxuscég könnyen forradalmat csinálhat.
Immár 15 éve dolgozik Mario Testino fotóssal a Burberry, ám legutóbbi Brit parfümreklámját nem ő, hanem egy 16 éves tini fotózta. Igaz, nem akármilyen tini, hiszen Brooklyn Beckham minden, csak nem átlagos.
A futballistaként és divatikonként is meghatározó alaknak számító David Beckham fiának kamerája elé feltörekvő brit modelleket (Ben Reest, Lewis Helimet, Todd Dorigót, Eliza Thomast, Liv Mason Pearsont, Maddie Demaine-t, Carvell Conduah-t és Harry Pourdjist) állítottak, szóval fotós és alanyai jól kiegészítették egymást.
A fotók megfelelnek Brooklyn Beckham Instagramról negismert képi világának, bőven akadnak köztük fekete-fehérek, és a helyszínválasztás (egy gördeszkapálya) is jelzi, ki a célközönség.
A Burberry kreatív vezetője, Christopher Bailey szerint Brooklyn Beckhamnek nagyszerű szeme van, és látszik, milyen jól kezeli az Instagramot: „Stílusa és hozzáállása éppen olyan, amilyet akartunk, és amit meg akartunk ragadni ebben a kampányban. Imádom a most készült képeket”.
A Beckham-család és a Burberry kapcsolata persze nem új, Brooklyn rendszeresen részt vesz a márka divatbemutatóin, míg testvére, Romeo már három kampányban is részt vett, legutóbb karácsonykor.
A címben emlegetett forradalomra visszatérve: Brooklyn Beckhamnek 5,9 millió követője van az Instagramon, és nem túlzás azt állítani, hogy fotóival és látásmódjával már csak ezen keresztül is komoly befolyást gyakorol generációja (és követői) képi világára.
Az, hogy ezt a Burberry is felismerte, számunkra azt jelenti, új korszak kezdődhet a divatfotózásban is, ahol a közösségi média és az abban meghatározó szereplők az eddiginél is nagyob szerepet kaphatnak és nem feltétlenül csak modellként. Nagyon kíváncsiak leszünk Brooklyn Beckham további karrierjére...
(Fotók: instagram.com/brooklynbeckham)
Utolsó kommentek