Elöljáróban annyit, hogy sokat. Ami persze nem meglepő, hiszen egyike a legnagyobb sztároknak, aki ráadásul hatalmas rajongó- és követőtáborral rendelkezik a legfontosabb közösségi portálokon, így nem csoda, hogy annak, aki vele szeretné ezeken a felületeken reklámoztatni termékét, igencsak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Selena Gomez igazi A-listás sztár, akik egy ideje már nem csak a lemezeikkel / filmjeikkel / fellépéseikkel keresnek hatalmas összegeket, hanem a közösségi oldalakra feltöltött posztjaikkal is.
A kissé leegyszerűsített képlet szerint minél több (és minél elkötelezettebb) követője van valakinek, annál nagyobb pénzeket tehet zsebre. Márpedig a 23 éves Selena Gomezt összesen több mint 180 millióan követik a Facebook - Twitter – Instagram szentháromságon, ennek a fele ráadásul az Instagramról érkezik.
Mindezt összevetve akár meg sem kellene lepődnünk (de azért egy kicsit mégis meglepődünk) azon, hogy Selena Gomez nem kevesebb, mint 550 ezer dollárt kér (és kap) egyetlen Instagramra feltöltött reklámfotóért. Ami testvérek között is több mint 156 millió forint.
A cégek pedig örömmel fizetnek, nem csoda, hogy Selena Gomez partnerei között olyan világcégek vannak, mint mondjuk a Coca-Cola vagy a Pantene. Érdekes módon az énekesnő jóval kevesebb kampányban vesz részt, mint a többi sztár – nem véletlenül.
„Személy szerint én azt gondolom, hogy ez egy okos döntés a részéről, hiszen tisztában van vele, hogy rossz hatással lenne a közönséggel kialakított kapcsolatára, ha telepakolná az oldalait szponzorált tartalommal” - vélte a D'Marie elnök-vezérigazgatója, Frank Spadafora.
(Fotó: instagram.com/selenagomez)
Utolsó kommentek