Némi meglepetésre nem svájci az amerikai elit kedvenc óragyára és márkája, sőt, a legjobb négy között csak kettőt találhatunk az alpesi ország legendás gyártói közül.
A jelek szerint az amerikai milliomosok nincsenek elájulva a svájci óráktól. Immár hagyományosan megpróbálják felmérni az évi minimum 200 ezer dollár bevétellel és legalább 5 millió dolláros bankszámlával rendelkező gazdagok ízlését.
Az órák terén a Luxury Brand Status Index negyedik helyezettje a svájci Rolex (10-ből 7,96 pontot elérve), amiből ráadásul a luxusórák közül a legtöbb is fogy. Harmadik helyezett a francia Boucheron (7,99), amely persze nem csak (vagy elsősorban nem) órákat forgalmaz, hanem ékszert és parfümöt is.
A második helyezett a mi személyes kedvencünk, a Patek Philippe (8,05), nálunk simán győztes lenne (ha lenne 5 millió dollárunk a bankban és évi 200 ezer dollár bevételünk – vagy legalább a kettő közül az egyik...).
De melyik óra tudja megelőzni a Patek Philippe-et? Nos, ez nem más, mint a francia Breguet (8,13), amely híresen jó vásárlói kiszolgálásában és a brand építésében (mint ebből a felmérésből is látszik...).
Utolsó kommentek