Olyat húzott a L’Oréal Paris, mint még soha: egy bloggert tett meg a márka arcának. A döntés persze csak első hallásra őrültség, ha kicsit közelebbről megvizsgáljuk, rögtön kiderül, hogy nagyon logikus lépésről van szó.
Tegye fel a kezét (virtuálisan...), aki hallotta már Kristina Bazan nevét. Na, ugye... A 21 éves lány blogger, éppenséggel nem akármilyen, hiszen oldalát, a kayture.com-ot havonta kétmillióan látogatják, és (ami talán ennél is meggyőzőbb lehetett a világcég vezetőinek) Instagram-profilját is 2 millióan követik.
Mindezt figyelembe véve talán már nem is akkora csoda, hogy a jellemzően világsztárokat alkalmazó L'Oréal végül Kristina Bazan mellett tette le a voksot. „Ő a híd a klasszikus hirdetés és a fogyasztó között” - érvelt a cég kozmetikumokért felelős alelnöke.
„Kristina abszolút megfelel a márka által képviselt értékeknek: vállalkozó szellemű, a smink megszállottja, csillogó, és eredeti” - méltatta a 21 éves bloggert Yann Joffredo.
A svájci-amerikai Kristina Bazan még középiskolásként kezdte napi szinten dokumentálni, mit is visel, nem sokkal később alapította meg a Kayture-t, melyen aztán már mindenről ír, ami érdekli és törétnik vele, legyen az szépségápolás, divat, életmód vagy utazás.
A L’Oréal Parisnál elsősorban exkluzív tartalmak gyártása lesz a dolga főleg a kozmetikumok terén és a digitális fejlesztésben is részt vesz majd.
Jó neki.
(Fotók: kayture.com)
Utolsó kommentek