Őszintén szólva még sosem éreztük szükségét egy márkás óvszernek, de simán lehet, hogy csak nem követjük az idők szavát és valahol félúton lemaradtunk a divat világában. Akkor most felzárkózunk.
A Saint Laurent-nél ugyanis úgy gondolták, ha már valaki drága ruhákat visel (noha vannak olcsóbbak is), drága borokat iszik, drága autón jár és még hosszan sorolhatnánk, akkor miért ne lenne igény márkás óvszerre is, és az miért ne legyen éppen az övék.
Eddig tudjuk követni a gondolatmenetet, abban már nem vagyunk teljesen biztosak, hogy lesz nő, akit majd éppen egy Saint Laurent-óvszer használatának lehetősége nyűgöz le, de még azt is elfogadjuk, hogy ebben a vonatkozásban is tévedünk.
Az aranyszínű csomagolásban érkező óvszerek egyébként a The Love Affair nevet viselő kampány részei, amihez a fotókat Juergen Teller készítette, a két főszereplő pedig Anja Rubik és David Alexander Finn.
Hatféle mintával lehet kapni egyébként az óvszereket, van kockás, zebra- és leopárdmintás, szívecskés és fekete, nyilván mindegyiken ott van a YSL monogram, hiszen ez az egész értelme.
Az ára nem mondható magasnak, 2 euró az teljesen korrekt, apró szépséghiba, hogy csak az Yves Saint Laurent párizsi üzletében kapható, de aki éppen arra jár, akár meg is győzheti magát arról, hogy ez menő.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek