A válság a legnagyobbakat sem kíméli, Rihannát biztosan nem, hiszen alig két évvel a piacra lépést követően az “anyacég”, az LVMH bejelentette, a Fenty lehúzza a képzeletbeli rolót.
A Fenty 2019-ben jelent meg Európában, szóval két évet sem nagyon élt meg, a járvány és az abból adódó gazdasági visszaesés elsodorta.
Nem csoda, hiszen eléggé vastagon fogott az a bizonyos ceruza, kezdve a 300 dolláros napszemüvegtől a 800 dolláros cipőkig - mindkettőnél akad persze drágább a piacon, de valószínűleg ez pont az a szegmens, amit már nem bírtak és még nem akartak megvenni.
A Fenty név azért fennmarad, a szépségápolási termékekkel előálló Fenty Beauty és Fenty Skin nem tűnik el, miként az alsóneműket forgalmazó Savage X Fenty sem.
Rihanna és az LVMH kapcsolata is folytatódik (naná!), a hivatalos kommunikáció szerint keményen dolgoznak majd a “Fenty Ökoszisztémán”, bármit is jelentsen ez.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Sem a márka Instagramján nem volt még idén új poszt, sem új kollekció nem jelent meg november óta, és Rihanna zenei karrierje is háttérbe szorult kicsit az elmúlt időszakban. Így a most történtek akár áldásosak is lehetnek a rajongók szempontjából, hiszen 2016 óta nem állt elő új dalokkal sem” - olvasható a sajtóközleményben.
Rihannát már csak azért sem kell sajnálni, mert a Savage X Fenty a hírek szerint 100 millió dollárt tervez összeszedni az európai terjeszkedésre és egy új sportruházati termékcsalád beindítására. A Fenty Skin pedig nem kevesebb, mint 30 millió dollárt hozott alig négy hónap alatt az online eladásokból.
(Fotó: instagram.com/badgalriri)
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek