Az egy évvel ezelőtti éjszakai csábítóból nappali angyallá változtatták Gwyneth Paltrowt az új Hugo Boss-kampányban. A színésznő 2 millió dollárt kapott a részvételért.
Angyalira vették Gwyneth Paltrow figuráját a legújabb Hugo Boss reklámban, melyben a színésznő a divatmárka Boss Jour parfümjét népszerűsíti. Az Oscar- és Golden Globe-díjas művésznő 2 millió dollárt tehetett zsebre a kampányért.
Szemben barátnőjével, Beyoncéval és nem annyira barátnőjével, Madonnával tehát Gwyneth Paltrow nem gründolt saját márkát, hanem inkább egy jónevű cég felkérését fogadta el.
A 40 éves színésznő és a márka közötti kapcsolat nem újkeletű, hiszen tavaly a parfüm éjszakai változatát reklámozta, amit a képi világ is visszaadott, a csábítóbb, „sötétebb" oldalát megmutatva.
Most (nyilván koncepcióként) a sötét után jön a világos, a fekete után a fehér, az este után a nappal. Gwyneth Paltrow szokásos ömlengésekkel teli közleményét most nem idéznénk (a nők sokféleségének csodálatos összegzése a Boss Jour Pour Femme, stb.), inkább ide tesszük a videót – végül is ez a lényeg.
Utolsó kommentek