2014-ben a luxus bőráruk piacán fellendülés várható, méghozzá nem is akárkiknek, hanem a kínai turistáknak köszönhetően.
Úgyhogy a nagy márkák, így például a Salvatore Ferragamo is a kínai új évet várja, hogy pontosabban előrelátható legyen a következő év. Úgy látják, az utazók egyébként is a növekedés motorját jelentik, de közülük is kiemelkednek a kínaiak.
Ugyanis ők adják a vásárlóerő egyharmadát, ráadásul egyre többen közülük külföldön költik el a pénzüket. Az olasz divatmárkának egyébként is fontos az 'olasz életstílus, olaszos életérzés' közvetítése, mert a turisták tulajdonképpen ebből egy pici darabot szeretnének megvásárolni, amikor egy luxus cipőt vagy táskát vesznek.
Olaszországban ugyan jósolnak ugyan némi lassú gazdasági növekedést, azonban a jómódú turisták igen fontos célközönsége a kereskedőknek. Ha lehet nem csak a kínaiakat, hanem a szintén pénzes orosz és közel-keleti vásárlókat is.
(via)
Utolsó kommentek