Bárkinek, aki felül szeretné múlni a Bentley Bentayga Mullinert, alaposan fel kell kötnie majd a fehérneműt, mert a gyár minden túlzás nélkül korszakosat alkotott. Az alábbiakban kalapot veszünk le, lengetünk és fejet hajtunk.
Már önmagában a Bentley Bentayga sem tartozik a csúnya autó közé, de amit a gyáron belüli műhely, a Mulliner kihozott a zászlóshajóból, az túlzás nélkül minden elismerést megérdemel.
Gyorsan tudjuk le a motort, mert ez az autó legkevésbé látványos (noha nagyon izmos) része: a 6.0 W12-es 4,1 másodperc alatt juttatja el az egyébként nem kis járművet álló helyzetből 100 km/órás sebességre, de ez semmi, hiszen a több mint 600 lóerő 301 km/órát tud, ami hát na.
Odabent teljes luxus fogad, csakúgy, mint kint, itt is kéttónusú a fényezés, elöl sötét bőr, hátul krémszínű kárpit borítja az üléseket (ha nem túl degradáló így hívni a foteleket), a műszerfal mesés, az autó tele intarziával, ahol pedig nem az van, ott is nagyon szép a betét.
Ami a belső világítást illeti, azt a Bentley hangulatfénynek nevezte el, és hat különböző opció közül választhat a tulajdonos. Külön kell szólni az audiórendszerről, ami a gyár szerint kategóriája legjobbja, egy 20 hangszórós rendszer 1950 wattos, 21 csatornás erősítővel.
Ha már luxus, ne hagyjuk ki a Breitling Mulliner Tourbillon órát, tokja mindenképpen arany, de azon belül lehet fehér, rózsa, vagy sárga, és a biztonság kedvéért azért gyémántokkal is megtolták kicsit.
Ha pedig hátul ülve iszogatni támadna kedvünk, akkor ott az új Mulliner palackhűtő, amihez a hűtőszekrényen kívül egyedi pezsgőspoharak is tartoznak.
A Bentley egyelőre két dolgot nem árult el a Bentayga Mulliner kapcsán: az egyik, hogy mennyibe kerül majd, a másik, hogy mennyit gyártanak belőle.
Utolsó kommentek