A Pókember-sorozat és az Úton sztárja elhagyta az oroszlánt és ezúttal csipkében, ragyogó ékszerekben és bódító illattal hódít.
Kirsten Dunst már egy éve a Bulgari reklámarca. Ő adta az arcát a sikeres Mon Jasmin Noirhoz is, melynek plakátján halványlila selyemruhában pózolt egy oroszlán mellett. A mostani reklámkampányban, mely a sorozat következő darabját, a Mon Jasmin Noir L'Elixirt hirdeti, állatok ugyan már nincsenek, fényűzés annál inkább.
A képeken Kirsten egy méregdrága gyémánt és gyöngylánccal a nyakában pózol, hogy népszerűsítse a bergamot, cukrozott narancs, grapefruit és jázminillatok keverékét tartalmazó parfümöt.
A Mon Jasmin Noir L'Elixirrel együtt a Bulgari újra kihozza a 2008-as év legnagyobb dobásának tartott, hasonló nevű Jasmin Noir L'Elixirt.
A színésznő közben értelemszerűen a színészi karrierjére is figyel. Idén három filmmel is jelentkezett, vagy jelentkezik, a Bachelorette egy vígjáték, az Upside down egy romantikus dráma, míg a legnagyobb dobás alighanem a Jack Kerouac regényéből készült On the Road, azaz az Úton, melynek rendezőjét, Walter Sallest Cannesban Arany Pálmára is jelölték.
Utolsó kommentek