Először biztosra vettük, hogy sajtóhiba, aztán azt hittük, a látásunkkal van baj. De nem, úgyhogy most bemutatjuk eme korszakalkotó luxuscikket, amely egy jobb felső kategóriás autó árába kerül, holott csak autóviasz.
Nem csalás, nem ámítás (bár utóbbiban annyira nem vagyunk biztosak...): valóban autóviaszról van szó, potom 97 ezer dollárért (22 407 000 ft). A hülyének is megéri. Pláne, hogy úgy néz ki, mintha egy drága parfüm lenne. Így akár meg is lehet az üveg újrahasznosításának módja, nehogy kidobjuk véletlenül!
A Mitchell&King gyártja a legdrágább autókozmetikai cikkeket a még ennél is jóval drágább exkluzív gépjárművek számára. A viaszt a goldRush Rally számára készítették, de egyet eladásra is bocsátottak.
Ugyanez a cég tavaly dobta piacra a legdrágább autósampont. A viasz egy 24 karátos arany, Swarowski kristályokkal kirakott palackban van. Maga a viasz is tartalmaz aranyport. A terméket annyira egyedinek, és egyedülállónak kiáltották ki, hogy a cég fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa az esetleges vásárlót.
A goldRush Rally az egyik leginkább trendi, és leggyorsabban növekvő közösségi esemény, persze csak válogatott közönség számára.
A négy éve indult „autóverseny" (az idézőjel azért indokolt, mert nem klasszikus versenyről, sokkal inkább hatalmas buliról van szó) idén az Egyesült Államokat szeli át nyugatról keletre, San Franciscótól Chicagóig.
A nyolcnapos őrület június 8-án indult San Franciscóban, majd Los Angeles, Las Vegas, Dallas, Memphis és St. Louis érintésével jut el Chicagóig. Útközben természetesen ötcsillagos elhelyezés és VIP programok sora várja a résztvevőket.
Utolsó kommentek