Ha valaki esetleg kedvet kapna hozzá, egészen Dubaiig kellene mennie. (Mert aktuálisnak éppen aktuális ebben a hirtelen jött nyári időben.) Nem véletlen, hogy éppen ez a város lett a kiszemelt, hiszen a gazdagok kedvenc célpontjává vált, ha luxustermékek vásárlásáról van szó.
A Chopard szemüveg ára 1.5 millió dirham, potom 94.5 millió forint. Persze azért ilyen sok, mert a keretet gyémántokkal díszítették. Egy új technológiával a drágaköveket egymáshoz egészen közel tudták illeszteni, mintha „szőnyeget" alkotnának, így az egybefüggő felületnek egészen különleges fénye van.
A De Rigo Vision által gyártott napszemüveget összesen 51 River gyémánt ékesíti. A 4 karátnyi drágakő mellett még 60 gramm 24 karátos arany is található a darabon.
Ha minden jól megy, ez a darab sokáig tarthatja a világ legdrágább napszemüvege címet. A gyártó és tervező cég kimondott célja, hogy a napszemüveg ne csak egy praktikus kiegészítő legyen, hanem hogy jelezze tulajdonosának vagyoni helyzetét és ehhez kötődő életmódját is.
A Chopard tavaly egy rémületes, 201 karátos (!) órával (illetve inkább gyémántékszerrel) hívta fel magára a figyelmet, ami egészen elképesztő összegbe, 25 millió amerikai dollárba került.
A karkötő formájú órát három szív alakú gyémánt díszíti, egy pink, egy fehér és egy kék, valamint sok-sok gyöngy alakú fehér drágakő. A pink gyémánt egyébként 15, a kék 12, a fehér pedig 11 karátos.
Utolsó kommentek