Újabb autógyár döntött úgy, hogy a kerékpárgyártás területén is kipróbálja magát. A BMW, a Mercedes és a Porsche után most a Toyota céloz meg egy teljesen új réteget.
A Toyota úgy döntött, hogy a gyár luxusmárkája, a Lexus neve alatt lép ki a bringapiacra. Ennek megfelelő a kerékpár ára is, hiszen 10 ezer dollárba (azaz 2,3 millió forintba) kerül darabja.
Még ha van is ennyi pénzünk egy bringára (nincs), akkor sem lehetünk biztosak abban, hogy boldog tulajdonossá válunk, hiszen a gyár összesen 100 darabot gyárt belőle.
A kerékpár jórészt ugyanabból az anyagból készül, mint a Lexus LFA, ami a márka csúcs sportautó-modellje.
Nem a Toyota az első, amely (elsősorban nyilván imidzsjavító céllal) megpróbál betörni a kerékpárok piacára, hiszen a BMW (900 ezer forintért) és a Porsche (egymillió és 1,8 millió forintért) is árul kerékpárt, nem is beszélve a Mercedes saját márkás bringájáról (szintén 1 millió forintért).
A cél nem is feltétlenül a minél nagyobb piaci részesedés kihasítása, hanem az, hogy a legújabb technológiai és anyagfejlesztéseket beépítsék a kerékpárokba is.
Utolsó kommentek