Egy honlap keresi exkluzív szolgáltatásokat kipróbáló munkavállalóját. A feladatkör: mindenféle luxust kell tesztelni, legyen az autó, étterem vagy hotel.
A munkavállalónak pedig minden megélt élményről, kipróbált eszközről vagy tesztelt szolgáltatásról be kell számolnia a VeryFirstTo oldalon, ami egy luxus termékeket kínáló honlap, ahol azonban csak tagokkal osztják meg az „exkluzív tudást".
Nézzük a kínálatot, hogy miket is kell tesztelni a kemény munkanapok alatt: Bentley, Cartier, Jimmy Choo, Nobu. Alapvetően megfelelő előélettel rendelkező jelentkezőt keresnek, akinek ezek a márkanevek jelentenek valamit, ért a divathoz, otthon van a legújabb technológiákban és pl. meg tudja különböztetni a felberregő Bentley és Lexus hangját, a kasmír és a vikunya tapintását. Ugyanakkor nem elvárás, hogy az illető gazdag legyen, elég ha mondjuk jelenlegi munkája kapcsolatban van a luxusmárkákkal.
A honlap szóvivője elmondta a Guardiannek, hogy nem átverésről van szó, a fizetés megegyezés kérdése, ahogy a munkaidő mennyisége is. Mindenesetre komoly munkát kreáltak maguknak a honlap működtetői, ugyanis már több mint ezer jelentkezés érkezett az egyetlen állásra, a világ minden tájáról. A határidő pedig ma van.
Olyan jelentkező is van, aki akár ingyen is vállalná a munkát, illetve kontinenseken át is hajlandó lenne költözni, ha arról van szó. A pályázók komoly tapasztalatokról is írnak, ezek valóságtartalmát nyilván nem lesz egyszerű szűrni. Van, aki állítja, hogy a családja Iránban milliomos volt, mielőtt tönkrement, más állítja, hogy a luxus nála egyet jelent a levegővétellel...és van, aki egyszerűen az ex-barátnőjét szeretné féltékennyé tenni.
Utolsó kommentek