Gondolhattuk volna, hogy előbb-utóbb valaki összekapcsolja a „közösségi média” és az „esküvő” kifejezéseket, és kihasználva az ilyenkor fellépő módosult tudatállapotot, nagy pénzeket szakít. De attól még ez elképesztő őrültségnek tűnik.
Most nem is kezdenénk arról beszélni, miként kapunk lábrázást azoktól, akik életük minden pillanatát megosztják a nyilvánossággal a Facebookon, Twitteren, Instagramon, bárhol, így kis túlzással azt is tudjuk róluk, mikor mennek vécére (rosszabb esetben azt is, milyen eredménnyel jártak…), az tény hogy ezek az oldalak életünk meghatározó részeivé váltak, ahol dokumentálhatjuk a számunkra fontos eseményeket. És mi lehet fontosabb egy esküvőnél?
Így aztán akadnak olyanok, akik számára nagyon nem mindegy, hogyan osztják meg életük Nagy Napjának Nagy Eseményét a Nagy Nyilvánossággal. A New York-i W Hotels végiggondolta a matekot és rájött, hogy 2+2=4.
A matek azt is kiadta, hogy az esküvőt körülvevő őrületben a párok olyasmire is képesek sokkoló összeget költeni, amire józan pillanataikban valószínűleg csak röhögve legyintenének. Például egy „közösségi médiás esküvői concierge”-re, aki biztosítja, hogy az esemény minden érdemi pillanata a megfelelő módon legyen kommunikálva a világhálón.
A concierge nem csak saját maga kezeli élő egyenesben a Facebookot, Twittert, Instagramot és minden egyéb létező felületet, hanem azt is biztosítja, hogy az összes vendég ugyanazzal a hashtaggel posztoljon a telefonjáról a ceremónia és a buli idején. (Hogy ezt miként tudják elérni adott esetben több tucat / több száz nyilván egy idő után nagyon boldog vendégnél, nem tudjuk, de nyilván mindenre van megoldás.)
A W Hotels állítja, minderre van igény, így idén év végéig mind a négy New York-i szállodájában elérhető ez a szolgáltatás, aminek ára (és ezen azért majdnem megborultunk) 3000 amerikai dollár, azaz 675 ezer forint. Még egyszer: 3000 dollár, azaz 675 ezer forint!
Nem csoda, hogy az ár kissé felzaklatta az amerikai médiát is, a Huffington Post például azzal a címmel adott hírt a kezdeményezésről, hogy „Kérjük, ne fizessen valakinek 3000 dollárt azért, hogy élőben twittelje végig az esküvőjét!”.
Egyetértünk.
(via)
Utolsó kommentek