Őszintén szólva érezzük a lehetséges feszültség esélyét a mai poszt kapcsán, ugyanis az aranyozott Mozart-golyót nem a világhírű osztrák cég gyártja, hanem egy amerikai cukrászda, bár azt legalább beismerik, hogy az eredeti „inspirálta” őket. Persze ettől még lehet finom…
Ki ne szeretné a Mozart-golyót? Mi például jelentős rajongói vagyunk, így aztán komoly érdeklődéssel vetettük magunkat a hírre, mely szerint az édesség már aranyozott (és természetesen ehető) változatban is kapható.
Némi csalódást két dolog okozott, az egyik, hogy a finomságot nem az osztrák cég, hanem az amerikai Ohióban lévő Columbus egyik kis cukrászdája. A másik természetesen az ár volt, mert 250 dollár (kb. 55 ezer forint) nem tűnik kevésnek.
A stílszerűen Mozart’s nevet viselő cég a jól bevált „készítsd el a világ legdrágább…” kezdetű játékát játszotta el, amikor megcsinálta az aranylemezkékkel borított golyókat.
Ha már itt tartunk, a golyókban akad egy csöppnyi bourbon (a Watershedtől) és 70 százalékos francia Valrhona csokoládé. Az ezekből készült golyót vonják be aztán az olaszországi Paolo Angelettitől importált 23 karátos arannyal.
„Mindenki, aki ismeri a Mozart’s-t, vagy ismeri engem, tudja, hogy szeretem a kihívásokat. Valami egyedit akartam létrehozni. Fontos, hogy az ember a reflektorfényben maradjon” – vallotta be kendőzetlen őszinteséggel a helyi Columbus Business Journalnak adott interjúban a pékség-cukrászda tulajdonosa, Anand Saha.
Az aranyozott golyókat a napokban mutatták be, és egyelőre nehezen lehetne kirobbanó sikernek nevezni, hiszen még senki sem rendelt belőle (az édességet csak megrendelésre gyártják). Azzal is próbálnak vevőket találni, hogy az első időszakban minden bevétel egy, a vásárló által megnevezett jótékonysági alapítvány vagy szervezet kasszájába vándorol.
(via)
Utolsó kommentek