A jó hír az, hogy a most következő történet igaz, valóban lehet egyetlen Twitter-poszttal 12 millió dollárt keresni. A rossz hír az, hogy ehhez nem árt, ha az embert Oprah Winfrey-nek hívják.
Oprah Winfrey az amerikai televíziózás egyik legtöbbet kereső alakja (a nők között mindenképpen), és a világ egyik legbefolyásosabb asszonya. Utóbbinak komoly tanúbizonyságát adta a minap, méghozzá a Twitteren keresztül.
Az üzletasszony (mert a saját tévé mellett gyakorlatilag mindennel foglalkozik) még tavaly októberben vásárolt 10 százalékot (ami darabra 6 milliót jelent) a WeightWatchers nevű fogyókúrás cég részvényeiből.
Aki már látott fotót Oprah Winfrey-ről, annak nem meglepetés, hogy a tévés immár jó ideje küzd a pluszkilókkal és próbál lefogyni, mint nők és férfiak milliói világszerte.
A minap a Twitteren adott hírt arról, hogy mintegy 12 kilót fogyott, mióta a cég termékeit használja, és még az imádott kenyérről sem kellett lemondania. A poszt kapcsán persze felbolydult a tőzsde, persze csak mértékkel, de az éppen elég volt ahhoz, hogy a WeightWatchers részvényei egy óra alatt 2 dollárt emelkedjenek.
Nem kell matematikusnak lenni, hogy kiszámoljuk: ez az egyetlen tweet 12 millió dollárt (két dollárt a hat millió részvény után) hozott Oprah Winfrey-nek, ami azért tisztes pénz…
Persze az nem készpénz, és el is kellene adnia a részvényeit ahhoz, hogy bekasszírozza (amit feltehetően bolond lenne megtenni), de azért elgondolkodtató, mekkora ereje van Oprah Winfrey-nek és persze a közösségi médiának.
(Fotó: twitter.com/Oprah)
Utolsó kommentek