Ha van márka, amitől az ember nem várta volna azt, hogy a divat területére lép, akkor az alighanem a Kalasnyikov. Az AK-47-es fegyverről világhírűvé lett orosz cég mégis úgy döntött, ideje új területeken is hódítani, és erre éppen a divatvilágot találta alkalmas terepnek.
A stílus persze adott, nyilván a katonás vonulat áll a legjobban a Kalasnyikovnak, ami nem viccel, hiszen Oroszországban 60 üzletet nyit majd. A lépés persze (nem kis) részben előre menekülés is, hiszen a Moszkva elleni szankciók elég érzékenyen érintették a márkát, ami eladásai 70 százalékát Európában és az Egyesült Államokban bonyolította.
„A Kalasnyikov világmárka, és hiszünk benne, hogy a ruházati termékeinkre és az ajándéktárgyakra is lesz igény a piacon. Tulajdonképpen érthetetlen, hogy miért nem léptünk korábban és alakítottuk ki a saját márkás ruházatunkat és kiegészítőinket” - nyilatkozta az Izvesztyija című lapnak a cég marketingigazgatója.
„Az olyan nagy cégek, mint a Caterpillar és a Ferrari is bevételük 10 százalékát már a saját márkás termékeikből szerzik” - hívta fel a figyelmet Vlagyimir Dmitrijev, és a magunk részéről tulajdonképpen értjük értetlenségét.
Ráadásul mint arra Vjacseszlav Zajcev divattervező is rámutatott, a katonai stílus világszerte nagyon népszerű a ruházati piacon, így aztán okkal bízik a sikerben. Sajnos sokat egyelőre nem tudni a konkrét tervekről és a megjelenésről, de kétségtelenül érdemes figyelni.
(Fotó: flickr.com/brian.ch)
Utolsó kommentek