A már most legendás szupermodell úgy döntött, éppen itt az ideje, hogy saját ügynökséget indítson, hiszen a szakmában eltöltött 30 év után felkészült arra, hogy immár másokat is megpróbáljon befuttatni.
Aligha kétséges, hogy Kate Moss az elmúlt évtizedek egyik legnevesebb modellje, aki szinte minden létező nagy luxusmárkát hirdetett már szinte minden létező helyen és felületen.
A 14 éves korában felfedezett modell ezért elhagyta első ügynökségét, a Stormot és saját céget hozott létre, azzal a céllal, hogy sztárokat építsen fel. „Sokkal inkább az ügyfelek karrierjének támogatására szeretnék fókuszálni, mintsem egy sima ügynökség működtetésére. Azt akarom, hogy az emberek énekeljenek, táncoljanak, színészkedjenek” – nyilatkozta a Business of Fashion oldalnak.
A vállalkozás olyannyira csak most indul, hogy amikor ezeket a sorokat írjuk, még az oldalán is csak egyetlen fotó látható Kate Mossról. Jellemző a közösségi média hatalmára ugyanakkor, hogy a hétfőn indított Instagram-profilnak már több mint 200 ezer követője van.
Az időzítés nagyszerű – állítja az interjút készítő újságíró. „A modellvilágot hagyományosan jó ideje az ügynökségek mozgatják, de az utóbbi években megjelentek olyan kisebb cégek is, amelyek sokkal célzottabb szolgáltatást tudnak nyújtani az ügyfeleiknek” – írja Imran Amed.
Arról nem is beszélve, hogy maga a szakma is átalakulóban van, egyre inkább az számít, kinek hány követője van a közösségi oldalakon, így milyen erővel tudja maga a modell is reklámozni a saját felületén az adott terméket, kampányt.
„A modellkedés ma már nagyrészt a közösségi oldalakról, az állandó tartalomszolgáltatás iránti igényről szól. A modellek ma már nem csak a kifutókon és a kampányokban jelennek meg, ők is folyamatosan tartalommal látják el a közösségi médiát és az online világot” – teszi hozzá a szakember.
Kate Moss tehát elég jó esélyekkel indul, nem csak követőinek száma és hírneve miatt, de azért is, mert kitűnő kapcsolatokat ápol az üzleti világban is.
Utolsó kommentek