Régen minden jobb volt (nem), már semmi sem a régi, és egyébként is, a slágerek is tele vannak reklámokkal. Nos, míg az első két megállapítással lehet is vitatkozni, az utóbbival kicsit nehezebb, hiszen az utóbbi években a slágerekben is dívik a termékelhelyezés. Nem is akármilyen mértékben.
Két újságíró, Kim Bhasin és Lance Lambert állt neki végigbogarászni az elmúlt három év TOP20-as slágereit, hogy megnézzék, melyik luxusmárkát vajon hányszor említik az előadók.
Összesen 212 különféle márkát számoltak össze, és talán nem meglepő módon ezen belül a prímet az autógyártók vitték. Olyannyira, hogy a 12 leggyakrabban megénekelt márkából csupán négy nem autó.
Azt persze nem állítjuk, hogy minden egyes megjelenésért fizettek ezek a cégek, hiszen jellemzően mondjuk a pezsgőt vagy egy-két nagy autómárkát a gazdagság szinonímájaként is használtak, ezzel együtt is érdekes a lista.
Vannak azért ellenpéldák is, Chris Brown Forever című számában ott van egy az egyben az egyik nagy rágómárka reklámszövege (Double your pleasure, double your fun).
Na, ennyi kitérő után lássuk a leggyakrabban emlegetett márkák listáját!
Rolls Royce (11 említés)
Ferrari (9)
Hennessy és Porsche (7-7)
Chevrolet és Lamborghini (6-6)
Bentley, Cadillac, Jordans (cipő), Mercedes Benz, Rolex és Xanax (5-5)
Utolsó kommentek