Eleve Pagani Huayrát lízingelni érdekes ötlet, de nem lehetetlen. Az, hogy megér-e havonta kicsit több mint 25 ezer dollárt (6 millió 850 ezer forintot) fizetni így, más kérdés.
A lízing úgy kezdődik, hogy le kell tenni 700 ezer dollárt (192 millió forintot) az autóért, ami azért elég izmos összeg. A gyakorlat általában az, hogy a nagyon drága modelleket egy alacsonyabb havi lízingdíjjal teszik elérhetővé az emberek számára, de ennél az autónál nem ez a helyzet. Az ára így 60 havi 25 339 dollár + az előleg.
A lízinget speciális, pénzügyileg művelt ügyfeleknek ajánlják csak. Nagyszerű hír alighanem mindannyiunknak, hogy ha cég fizeti a lízingdíjat, akkor egy részét le lehet írni az adóból.
A forgalmi adó fizetése is jutányosabb így, mert akár hónapokra lebontva is lehet fizetni ebben a konstrukcióban. Az is lehetséges, hogy az autó a lejárat végére növelte az értékét és akkor a lízingbe vevő megkapja a különbséget az eladási ár és a várható maradványérték között.
Másrészt a vevő ennél a konstrukciónál bármikor átülhet egy másik autóba. Persze azt nehéz elképzelni, hogy valakit egy Huayra Roadster untatna.
Íme az autó, ami agyonverte a Teslát!
Utolsó kommentek