Használtnak, megragasztottnak tűnő cipőt árul 428 fontért (150 ezer forint) egy luxusmárka, és ez nagy vitát váltott ki.
A Golden Goose márka új, retrós cipője kopottas dizájnt kapott, a hatást pedig az orrán és a hátulján egy vastag ragasztószalagcsík erősíti – és mindez 428 fontért kapható. Nem csoda, ha sokan felháborodtak a csuka láttán.
„Nap mint nap küzdünk a szegénység ellen. Vannak családok, amelyek épp csak ki tudnak jönni a pénzükből. Ezek után sokkoló azt látni, hogy egy divatcég játékot űz ebből. Ez szörnyű” – mondta az Emberek a szegénység ellen nevű jótékonysági szervezet alapítója a Standardben.
Val Huxley hozzátette: az emberek a termék árát inkább ajánlják fel jótékony célra, és ha annyira ilyen cipőre vágynak, egyszerűen csak tekerjék körbe a meglévő lábbelijüket ragasztószalaggal.
Egy amerikai komikus, Christine Sydelko a Twitteren kelt ki magából: „Vannak emberek, akik műanyag zsákokat hordanak a lábukon, mert másra nem telik nekik, de ezek az ocsmányságokat 500 dollárért árulják. A divatipar nagyon buta.”
Más vélemények szerint egyszerűen a kapitalizmus csúcsa és a szegénység kigúnyolása, amit a luxusmárka művel.
Utolsó kommentek