Február 5-re virradóan megkezdődött a kínai holdújév, amelyet a világ lakosainak nagyjából negyede ünnepel. Az idei a Disznó éve. Több luxusmárka is kínál a témához kapcsolódó termékeket a pénzes kínai vásárlókra gondolva.
A Vacheron Constantin órája
A malacos képek vagy alakok mindenhol jelen vannak az elegáns svájci óráktól a táskákig. A Vacheron Constantin egy limitált kiadású órát dobott piacra 123 ezer dollárért. A Louis Vuitton és a Bottega Veneta kulcstartóként is használható bőr táskadíszeket kínál 480 és 490 dollárért.
A Gucci a Három kismalac című mese Disney-karaktereit kölcsönözte táskákra, pólókra, pulcsikra és zoknikra.
A Johnnie Walker 250 dollárért adja azt a whisky-t, amelynek fehér, kék és aranyszínű üvegén egy disznó képe is ott van. Az illusztrációt Chrissy Lau brit művész készítette, aki a kínai hagyományokból vett ihletet.
Nem maradhatott ki a Fabergé sem, amely egy tojásba rejtett egy malacot – csekély 8520 dollárért.
A Baccarat egy aranyszínű vaddisznó szobrocskát kínál 390 dollárért, míg az Estée Lauder egy malac alakú púdertartót ajánl 200 dollárért – írta a Bloomberg.
A hagyomány szerint akik a disznó évében születnek, jó személyiséggel és szerencsével lesznek megáldva. Az ilyen embereket energikusnak, keményen dolgozónak, realistának és az életet élvezőnek tartják.
A luxusmárkák már tavaly is jó évet zártak a hasonló termékekkel: a kutya évének ünneplése 146 milliárd dollárt hozott a kiskereskedelmi szektorban Kínában, 10 százalékos növekedést elérve az egy évvel korábbinál.
(A fotók az adott márkák képei)
Utolsó kommentek