Mostanában elég nagy a zaj a szívószálak közül, a műanyagokat lassan a legtöbb helyen vagy betiltják vagy fontolgatják a betiltását, ám amivel a Dior most előállt, még ennek fényében is izmos fényűzésnek tűnik.
Persze a fényűzés egy dolog, néha mindenki szívesen nyújtózkodik kicsit tovább a saját anyagi lehetőségeinél, ezzel együtt sem nagyon látjuk, hogy mi a bánatért adna valaki 150 dollárt (azaz 43 500 forintot) pár szívószálért.
Ja, de – mert Dior.
Mármint akinek számít az, hogy mivel iszogatja az éppen aktuális shake-et vagy üdítőt. A cég szívószálja kézzel festett, aranyozott motívumokkal ékített termék, amiből hat darabot kapunk ezért az árért.
A körítés mindenesetre pazar, a szívószálak ugyanis saját, fehér-vörös dobozban érkeznek, rajta természetesen a márka jól látható logójával. Azt javasoljuk, hogy aki elszór erre ennyi pénzt, az mindenhova vigye magával a dobozt is, jól láthatóvá téve, milyen menő is ő.
Utolsó kommentek