Immár hetek óta tele vannak a hírek az ausztrál bozóttűz okozta pusztítással. A helyzet elkeserítő, világsztárok és cégek is próbálnak adományokkal segíteni.
Elton John egymillió, Pink és Nicole Kidman fél-félmillió dollárral próbálja segíteni a tűz elleni harcot, de Russell Crowe, Ellen DeGeneres és Selena Gomez is beszállt az adománygyűjtésbe – természetesen sok más híresség mellett.
Természetesen szervezetek és cégek is gyűjtenek. A legfrissebb a sorban a luxusmárka Balenciaga, amely koalák képével díszített exkluzív pólókat és kapucnis pulóvereket dob a piacra.
Nem csupán azért, mert sokak kedvenceiről van szó, de azért is, mert a koalákat nagyon drámaian érintette a tűz, akár egyharmaduk is életét veszíthette.
A luxusmárka döntése megosztotta a közvéleményt. Sokan dicsérték a lépést, mások szerint viszont egyszerűen arról van szó, hogy a Balenciaga csak ki akarja használni a borzalmas helyzetet egy kis reklámra.
„Mintha nem tudnának közvetlenül is pénzt adományozni, azzal, hogy plusz termékeket gyártanak, csak nehezítik a problémát” - írta például egy nem túl elégedett twitterező.
(Fotó: balenciaga.com)
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek