Mint minden rendes autógyártónak, a McLarennek is van egy részlege, amely azzal foglalkozik, hogy kicsit újjávarázsolja a márka valamelyik már meglévő típusát. Most is ezt tették, méghozzá az első GT-vel.
A McLaren Special Operations (MSO) feladata az, hogy időről időre előálljon valamilyen egyedivel. Korábban már megcsinálták a retró Elva „M1A Theme” fantázianevű darabot, most pedig egy egészen káprázatos színorgiát tartottak.
A háromtónusú zöldben pompázó GT más-más zöldben pompázik az orr-részen, a farán és az oldalán. Nem mennénk végig a zöld különböző fantázianevű árnyalatain, a képek önmagukért beszélnek.
A festés minőségéről és összetettségéről sokat elárul, hogy a gyár szerint 430 munkaóra kellett ahhoz, hogy az autó így nézzen ki, ami nem csekélység – és akkor még nagyon finomak voltunk.
Odabent sincs min panaszkodni, különösen a kifejezetten az MSO számára készített faszénszürke kasmír ülések ragadják meg a szemet, de a kormánykerék és az ajtópanelek bőr borítása is luxust sugároz.
Az újragondolások mindegyike esztétikai jelentőséggel bír, a motor maradt a frissen fejlesztett, 623 lóerős, 4 literes ikerturbó V8-as, ami álló helyzetből 3,1 másodperc alatt tolja 100 km/órára az autót, aminek csúcssebessége 320 km/óra környékén van.
Árat egyelőre nem tudunk mondani, de nyilván mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki szeretne egy ilyen szépséget.
(Fotó: McLaren)
Utolsó kommentek