Ha a Louis Vuitton gyárthat táskát és csocsóasztalt, ha Kanye West a zene mellett saját ruhamárkát is piacra dobhat, akkor a Bugatti miért ne szállhatna be a kávéfőzőpiacra? Na ugye!
Manapság már nem feltétlenül korlátozódik egyetlen termékcsoportra egy márka dizájnban megnyilvánuló különlegessége, ha megvan a vízió, a tehetség és persze a szükséges pénz, akkor lehet nyitni más területek felé.
A Bugattinál úgy gondolták, legyen ez a gasztronómia, úgyhogy összeraktak egy kávégépet. Az Etiront a Bugatti Chiron ihlette, ami elsősorban a színekben (a kék-fekete párosításában) jelenik meg, de ha jól megnézzük, a formákban is fedezhetünk fel hasonlóságot.
A Bugatti Etiron kapszulás megoldással működik, szóval semmi különösebb extrát ne várjunk tőle a dizájnon túl, ám nyilván lesznek, akiknek az is elég lesz, hogy a kávégép szép, menő és Bugatti.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek