Nem teljesen egyértelmű, mire jó az, ha 24 karátos arannyal bolondítunk meg egyébként nagyszerű olívaolajat (szerény véleményünk szerint ezzel csak rontani lehet a minőségen), hacsak az nem, hogy ezzel némi hírverésre lehet szert tenni.
Ezt az elméletet alátámaszthatja az is, hogy jó eséllyel mi magunk sem írtunk volna soha a szlovéniai Kristjan Podgornikról, ha nem döntött volna úgy, hogy 24 karátos arannyal turbózza fel (vagy teszi tönkre, ízlés szerint) biotermékét.
De így döntött, mi pedig írunk, már csak azért is, mert maga az eredeti “aranytalan” termék egyébként szakértők szerint a világ 20 legjobb olívaolaja között van, ami nem kis szó. Az aranyozott változatról talán annyit elég mondani, hogy természetesen ehető és meglehetősen jól néz ki.
A termék (az aranyozott és az eredeti is) egyébként kifejezetten népszerű a hírességek és a Michelin-csillagos éttermek körében.
A Golden Olive névre keresztelt olaj elegáns üvegben és a 24 karátos aranyra emlékeztetve egy G betűvel megjelölve érkezik. Az ára meglehetősen húzós, hiszen egy 200 ml-es üvegcse 265 dollárba (82 ezer forintba) kerül.
(Fotó: Golden Products)
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek