Új területeket hódítana meg a divatmárka, amely nemrégiben megnyitotta első éttermét. Sajnos nincs nagyon közel, hiszen a jeles hely a kínai Sanghajban található, de meg lennénk lepve, ha siker esetén nem folytatódna a kaland.
Egyre jellemzőbb, hogy a különböző luxusmárkák megpróbálnak kilépni a komfortzónájukból, és folyamatosan új és új területek meghódítására törnek. Elsődleges piacuk ezen a téren Ázsia, azon belül is a gasztronómiai szektor.
Ebbe a folyamatba illeszkedik a Gucci mostani lépése, aminek keretében Sanghajban megnyílt az 1921 Gucci nevet viselő étterem, ami a maga nemében a világon az első, a divatmárka nevével fémjelzett fine dining éttermek sorában (és bármibe lefogadnánk, hogy nem az utolsó).
A 360 négyzetméteren elterülő étteremmel a márka célja, hogy az egyébként is náluk vásároló vevőkört minél jobban kiszolgálja, és a pénzköltésben megfáradt vevők egy kis gasztronómiai élménnyel is gyarapodjanak (és otthagyják a pénzüket, persze).
A kezdeményezés nem egyedülálló, ott van például a szöuli Christian Dior áruház tetején található Cafe Dior, ami hasonló megfontolásból jött létre, és ami segített a elmozdulni a szűken vett divat felől az életmódmárka irányába.
Utolsó kommentek