Éppen időben, karácsony előtt állt elő a Bloomingdale's egy egészen különleges, elsősorban alighanem a közösségi médiát használókat célzó ékszerrel.
A 18 karátos aranyból és egy karátnyi gyémántból álló gyűrű hashtaget formáz, és tulajdonképpen az ára is egész elfogadható, hiszen 825 dollárt (kb. 200 ezer forintot) kérnek érte. Az ékszert a New York-i Khai Khai Jewelry ékszerészet tervezte, akik egyébként egész szettet is árulnak ezzel a szimbólummal, hiszen fülbevalót és medált is vehetünk (darabonként 950 dollárért).
(Aki nem lenne otthonos a Twitter és a Facebook világában, nagyon leegyszerűsítve a hashtag abban segít, hogy könnyebben tudjunk keresni és követni bizonyos témákat.)
A Khai Khai egyébként egy fiatal (és fiatalos) ékszerészet, hiszen csak tavaly februárban alapította Haim Medine, aki azt is elmondta, hogy kifejezetten a nem hagyományos stílust kedveli (tervezett már YOLO /You Only Live Once/ és FOMO /Fear Of Missing Out/ feliratú ékszereket is).
„Ha ezeket megmutatnád a szakmában évek óta jelenlévő embereknek, akik mondjuk a Harry Winstonnak vagy a Tiffanynak terveznek, alighanem azt gondolnák, mit képzel ez az ember magáról. Nem hiszem, hogy megértenék” - nyilatkozta Haim Medine.
Az mondjuk érdekes, hogy a Bloomingdale's éppen akkor kezdi árulni a Khai Khai gyűrűjét, amikor a Twitter új funkciót bevezetve könnyítette meg a posztokban említett termékek vásárlását, bevezetve a „buy” (vásárlás) gombot.
(via)
Utolsó kommentek