Tovább bővül a kerékpárgyártók eddig sem túl szűk piaca, ráadásul egy újabb autógyár a friss versenyző. A bringa a klasszikus, régi jó, lábbal hajtós darab, szóval semmi e-motor és flikkflakk, csak a tekerés. Ami tulajdonképpen örömteli.
A McLaren, a BMW, az Alfa Romeo, és a Toyota (valamint mások) után az Audi is beszállt a versenykerékpárok piacára. A 85. genfi motorshown bemutatott gép a szintén német CarbonSports-cal együttműködésben készült, ők elsősorban a könnyűvázas kerékpárokra specializálódtak.
Arra azért az Audi is figyelt, hogy a gép visszaidézze autói világát, a fílinget, ami olyan apróságokban is megnyilvánul, mint hogy a nyerget ugyanaz a bőr fedi majd, mint az Audi R8 üléseit – írta a Bikeradar.
A T1000-et (amiből a kerékpár váza és villái készülnek) az Audi R18 e-tron Quattrónál használják, ebből pedig egyebek mellett az is következik, hogy az egész váz nem több 790 grammnál (!!). Az elegáns megjelenésért természetesen ebben az esetben is az Audi müncheni dizájnstúdiója felel.
Arra azért senki se számítson, hogy majd csak úgy besétál egy szaküzletbe és megveszi a kerékpárt. Rögtön azért nem, mert mindössze 50 darab készül belőle (szóval itt tényleg van súlya a Limited Edition feliratnak), ráadásul az ára is 17 500 euró (azaz 5,4 millió forint) lesz.
Utolsó kommentek