Pár nappal a legújabb Star Wars-film világpremierje előtt már teljes az őrület, és meg kell hagyni, a marketinggépezet zökkenőmentesen működik. Folyamatosan jelennek meg a különböző figurák, például az új droid, a BB-8. Amit most ráadásul aranyba öntöttek.
Semmit nem bíznak a véletlenre a legújabb Star Wars-mozi alkotói és forgalmazója, már hetek (hónapok) óta megy a tankönyvbe illően felépített marketingkampány. A Disney már piacra dobta a BB-8 droid játékváltozatát, amit most a Kay Jewelers ékszergyártó turbózott fel. Nem is kicsit.
Az arannyal és gyémántokkal ékített minirobot elkészítése 600 munkaórát vett igénybe, nem csoda, hogy az ára csillagászati (…), 135 ezer dollár. Éppenséggel van benne anyag is, a 18 karátos arannyal futtatott darabot 860 darab, 18 karátnyi gyémánt is ékíti.
A remekművet (mert lássuk, be, ez az) New Yorkban a Force 4 Fashion keretében állítják ki, majd árverezik el jótékony célra.
(Fotók: kay.com)
Utolsó kommentek