Tulajdonképpen lassan már azon sem lepődnénk meg, ha jövőre már augusztusban megjelennének az első karácsonyi reklámok. Most november elejéig kellett várni rá, a londoni luxusáruház, a Harrods állt elő vele, majdnem két hónappal szenteste előtt.
Az nem újdonság, hogy a karácsony az egyik legfontosabb időszak a kereskedelemben, az utolsó pár hét általában már a teljes őrület jegyében telik – ezt már megszoktuk.
A Harrods viszont kissé talán túltolja a dolgot, hiszen már elő is állt a maga karácsonyi reklámjával, ami (szerény véleményünk szerint) még csak nem is különösebben jó, viszont felvonultat minden sablont, ami ilyenkor elképzelhető.
A kisfilmben a Hugh nevű macinak kell megmenteni a karácsonyt, miután egy rosszcsont manó lefagyasztja a Harrods palotát. A mackó természetesen sikerrel jár, herceg lesz belőle – nagyjából ennyi elég is a történetből, amiben szerepel Rudolf, a rénszarvas és persze a Mikulás is.
A mackó természetesen megvásárolható az áruházban (alig 25 fontba, 8500 forintba) kerül, mi több, könyvet is kiadtak ebből a csodálatos történetből, ez 6 fontért, 2000 forintért szinte ingyen van.
Na, mindegy, a lényeg az, hogy immár hivatalosan is megkezdődött a karácsonyi őrület, tessék az öveket becsatolni és kapaszkodni!
Utolsó kommentek