Régi marketingigazság, hogy szexszel mindent el lehet adni, ezzel együtt sem teljesen világos, mi szükség volt arra, hogy egy 100 millió dolláros ingatlan esetében is ezt a fegyvert vessék be. De megtették.
Autótól a mosóporig kis túlzással mindent próbáltak már meg szexi nőkkel (vagy éppen pasikkal) eladni, az azonban őszintén szólva nekünk soha nem jutott volna eszünkbe, hogy egy 100 millió dolláros házat így próbáljunk meg értékesíteni (nem is vagyunk marketingszakemberek).
Az OPUS nevet viselő Beverly Hills-i ingatlanhoz a producer (és ingatlanfejlesztő) Nile Niami készített filmet, ami szépen bemutatja a házat, a stratégiai pontokon egy-egy alig ruhában lévő modellel.
Nile Niami persze elmondta, hogy az éjszaka érkeztével a háznak lesz egyfajta csábító és szexi vonzereje, és ő ezt a határokat nem ismerő vibrálást akarta visszaadni, de ez csak amolyan PR-szövegnek tűnik nekünk.
Hagyjuk is a dumát, nézzük, mit nyújt a ház! A hét háló- és 11 fürdőszobás, a Hillcrest Roadon található, 2000 négyzetméteres ingatlant Paul McClean tervezte, és igazán jó munkát végzett.
Odabent olyan apróságok várják a leendő tulajdonost, mint egy 15 férőhelyes privát mozi, két hatalmas bár (egyébként a videóban is látható külön pezsgőspince sem gyenge), egy minden elképzelhető jóval felszerelt konyha (mást ne mondjunk, a kávégépet iPadről lehet vezérelni), egy külön a rendezvények lebonyolítására tervezett másik konyha, valamint a létező legmodernebb biztonsági rendszer.
A házhoz tartozik két medence, az egyik egy 6 méter magas vízesés végében, de van wellness részleg, gőz- és masszázsszobával, teljes szépségszalonnal, és még sorolhatnánk.Nem soroljuk, csak megemlítjük még a házhoz tartozó 10 luxusautót, köztük egy aranyozott Lamborghini Aventador roadstert és egy szintén aranyban pompázó Rolls-Royce Dawnt.
A kérdés azért megmaradt bennünk: ennyi extra csillogás és luxus mellé mi szükség volt a majdnem meztelen nőkre?
Utolsó kommentek