Bemutatta karácsonyi reklámját a Burberry, a sztárok mellett a luxusmárka több jellegzetes terméke is feltűnik benne.
„Csukd be a szemed és gondolj a karácsonyra” – ezzel a szlogennel készül az ünnepekre a brit divatmárka.
Naomi Campbell szupermodell az édesanyja, Valerie Morris-Campbell oldalán tűnik, szerepel a látványos reklámfilmben a rapper M.I.A., valamint két színész, Kristin Scott Thomas és Matt Smith is.
A reklámot a brit művész és fotós, Juno Calypso rendezte, akinek korábbi munkáiban a magány és a feminizmus nagy hangsúlyt kapott.
Ez a cég első karácsonyi kampánya, amióta Riccardo Tisci lett a kreatív igazgató. Érkezése nagy hatással volt a márkára, sikerült meghaladni a várt profitot és vezetésével szabták újra a Burberry logóját.
Az új embléma – amelyet Peter Saville tervezett – természetesen többször is feltűnik a filmen, például Kristin Scott Thomas sálján is.
A kampány kiemeli a Burberry kifinomult ruháinak és szemet gyönyörködtető kiegészítőinek kombinációit. Thomas egy ballonkabátban látható az egyik jelenetben, arany fülbevalókkal.
Matt Smith és M.I.A. is elegánsan néznek ki – egyikük skótkockás kabátot és barna pulcsit, másikuk barna ballonkabátot visel, a rapper frizurája pedig az 1960-as éveket idézi a sállal.
A reklám végén tűnik fel Naomi Campbell az édesanyjával. Mindketten olyan ruhát viselnek, amely a Burberry és a Vivienne Westwood közötti együttműködés eredménye, és december 6-tól lehet majd megvásárolni.
„Közel négy év után dolgoztunk újra együtt, így ez egy különleges pillanat a számomra. Mindig emlékezni fogok erre a reklámra, és büszke vagyok arra, hogy része lehettem a Burberry történelmének” – mondta Valerie Morris-Campbell.
A mostani reklám (itt lehet megnézni) nagy váltás a 2016-os ünnepekre készülthez képest. Az akkor az alapító, Thomas Burberry történetét idézte fel. Mindkét film a családról és a szeretetről szól, de a legújabb sokkal vészjóslóbb, és ezt csak felerősíti a zene.
Utolsó kommentek