A GMT-Master II 18 karátos fehér arany kivitelben is kapható, alig több, mint 10 millió forint. De mi köze a Pepsihez?
A Rolex a GMT-Mastert pilóták számára tervezte, nem pedig egy üdítőital reklámjának. Ennek ellenére a GMT-Master II-t csak Pepsinek becézték a piros és kék funkciógyűrű miatt, ami kísértetiesen hasonlított a népszerű ital logójára.
Ettől függetlenül ez a modell a Rolex egyik leginkább figyelemre méltó darabja. Egy olyan, ami megérdemel egy ráncfelvarrást, nem is akármilyet: 18 karátos fehér arannyal díszítettet.
Esztétikus és elegáns óra, amely a funkcionalitásban is remekül teljesít. Igazi világjáróknak tervezték, ugyanis a kijelzőn egyszerre több időzóna is látható a különböző mutatóknak köszönhetően.
És ez még nem minden. Calibre 3285 hajtja, ami a Rolex saját fejlesztése és újgenerációs megoldás. Hetvenórás járástartalékkal rendelkezik és kitűnő pontosságot garantál. Ütésálló és a hőmérsékleti változásoknak is ellenáll.
A fehér arany miatt vélhetően sok gyűjtő rácsap erre a Rolexre – 36750 dollárért (10,3 millió forint) meg is teheti.
(Fotó: instagram.com/Rolex)
Utolsó kommentek