A közbeszédet egykoron a politikusok uralták, manapság meg az influencerek. Utaznak, divatot diktálnak, életvezetési tanácsokat adnak, az emberek meg követik őket. Mint Alex Hirschit.
Hogy kicsoda Alex Hirschi? Nos, anyakönyvezett nevén a családján és a barátain kívül jó eséllyel nem sokan ismerik, ám Supercar Blondie-ként egyike az Instagram meghatározó hírességeinek.
A hírek szerint a nevéhez méltón szőke hölgy az autók szerelmese és ez meglehetősen jól hoz neki a konyhára, amennyiben a brit GoCompare oldal szerint csak tavaly laza 1,4 millió dollárt tett zsebre csupán szponzorált posztokból.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Dubaiban (hol máshol…) élő Insta-celeb tulajdonképpen biztosra ment a szőke nő – menő autó kombóval és bár a recept egyszerű, mint a faék, ennek ellenére (vagy éppen ezért) működik.
Karrierje legalább olyan gyors volt, mint az általa előszeretettel kipróbált autók, hiszen 2017-ben még rádiós műsorvezetőként dolgozott, akkor döntött úgy, hogy otthagyja állását és minden erejével a közösségi médiás lehetőségeire koncentrál.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Most, három évvel később van 17 millió követője a Facebookon, 6,1 millió az Instagramon, 3,6 millió a YouTube-on és 1,2 millió a TikTokon. Nem mellesleg ő lett a világ legjobban fizetett autós influencere.
Ráadásul még ki is kérte magának, mondván, alulbecsülik a bevételeit, amikor csupán a CPM (cost-per-thousand impressions) az ezer megjelenítésenkénti költségre vetítve számolják.
„Amit én kínálok a márkáknak, az ennél sokkal egyedibb és ha szeretnék elérni a követőimet, akkor tisztában kell lenniük vele, hogy az többe fog kerülni, mint ahogyan azt a CPM alapján számolnák” – reagált.
Supercar Blondie mögött a második helyen a brit Colin Furze áll a képzeletbeli listán, míg a harmadik az amerikai Dave „HeavyD” Sparks.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek