A Gucci edzőcipői közül még véletlenül sincs egyetlen sem, amiért ne kellene közel 200 ezer forintot fizetni. Szóval egy 3400 forintos ár igazán semmiség egy eredeti Gucciért – ám van egy nem kis gond a kréta (illetve a cipő) körül.
Egy Gucci edzőcipő 400 fontnál kezdődik és 900 fontig megy fel az ára (ez forintban 170 ezertől 390 ezerig terjed), így aztán egy 10 fontos változatot az ember gondolkodás nélkül megvenne.
Ráadásul ez a 3400 forintos változatot az az Alessandro Michele tervezte, aki Lana Del Rey és Harry Styles megjelenéseiért is felel, szóval minden adott ahhoz, hogy azonnal rohanjunk a boltba.
Kivéve, hogy hiába tennénk, ugyanis a cipőt nem lehet boltban kapni és megfogni sem tudjuk, ugyanis nem létezik, csak a virtuális valóságban.
Felpróbálni ingyen felpróbálhatjuk egy ingyenes applikációban, ha pedig megvesszük, akkor VR chatekben és kiterjesztett valóságban zajló játékokban használhatjuk. (Amerikában a Gucci, az Egyesült Királyságban a Wanna Appen keresztül lehet beszerezni.)
„Öt vagy talán 10 éven belül a divatmárkák bevételeinek egy egészen jelentős része a digitális termékeken keresztül folyik majd be” – jósolt az utóbbi appot tervező belarusz (!) cég vezetője, Sergey Arkhangelskiy.
A Wanna App egyébként a Pumával és a Rebook-kal is hasonló projekteken dolgozik, szóval tényleg lehet a dologban valami. Ha pedig belegondolunk, az elmúlt évben életünk mekkora szelete zajlik a virtuális térben, akkor lehet, hogy nem is olyan elrugaszkodott jóslat ez.
(Kép: Gucci)
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek