Felpattanni egy robogóra és behúzni a városba nem feltétlenül tartozik azon dolgok közé, melyekről az embernek feltétlenül a gazdagság jut az eszébe. Legalábbis eddig így volt.
Csakhogy most fogta magát és összeállt a Vespa és a Christian Dior és létrehoztak valamit, ami reményeik szerint mindörökre megváltoztatja azt, amit a robogózásról gondolunk.
A korlátozott példányszámban készülő Vespa 946 Christian Dior ráadásul nem csak egy drága közlekedési eszköz, hanem mindenféle kiegészítők is járnak vele.
Ha valakinek ismerős a scooter, az aligha véletlen, voltaképp a Piaggio 2012-es eredetijének újragondolt változatáról van szó. A tervezésben részt vett a Dior női kollekcióinak kreatív igazgatója, Maria Grazia Chiuri, aki bevallottan szülővárosától, Rómától meríti az ihletet.
(Igen, akinek Audrey Hepburn, Gregory Peck és az 1953-mas Római vakáció című film jut eszébe, az jó úton jár.)
Maria Grazia Chiuri úgy tartja, a Vespa az „olaszság” szimbóluma, amivel nehéz vitatkozni. Az speciel kissé érdekes, hogy mindezt egy francia eredetű multinacionális divatcég öleli magához, de hát láttunk már ennél furcsább dolgokat is.
A Vespa 946 Christian Diorról azt nem lehet állítani, hogy szégyenlősen rejtegetné a két márka együttműködését, nekünk kissé túlzás is, de még az is lehet, hogy nem mi vagyunk a célközönség.
Aki az, az az előzetes hírek szerint 2021 tavaszától veheti meg a robogót a Dior-üzletekben.
A posztot a blog Facebook-oldalán kommentelhetitek.
Utolsó kommentek